25 septembre 2018

Mopar® op het Internationale Bedrijfsvoertuigensalon van Hannover 2018

  • Mopar® Express Lane: snelle bijstand in minder dan 60 minuten, rechtstreeks naar werkplaats zonder afspraak.
  • Mopar® Express Care (MEC), de op de Fiat Professional Ducato gebaseerde mobiele werkplaats, inclusief receptie-, diagnose- en herstelzones.
  • Mopar® Connect: verbinding vanop afstand, maximale bescherming, ook in Fleet-versie, om alle voertuigen veilig en doeltreffend te beheren.
  • Een compleet gamma van accessoires voor het hele Fiat Professional-gamma.
  • Mopar® Vehicle Protection: meer zekerheid, meer vrijheid, meer waarde. Handige en betrouwbare services die de gemoedsrust garanderen die u nodig hebt om een succesvolle onderneming te beheren.
  • Mopar® Connect Fleet: gerichte services voor fleet- & businessklanten.
  • Fiat Professional Contact Plan.
  • Mopar, het toonaangevende merk voor services, klantenzorg, originele wisselstukken en accessoires van FCA, stelt zijn volledige gamma tentoon aan de bezoekers van het bedrijfsvoertuigensalon van Hannover. Alle producten zijn van de hoogste kwaliteit en kunnen zowel bij aankoop als op een later tijdstip worden toegevoegd om het voertuig te personaliseren met exclusieve services en accessoires.

    Mopar® Express Lane, de officiële snelle onderhoudsservice voor voertuigen van de FCA-groep

    Mopar® Express Lane, de officiële snelle onderhoudsservice voor alle FCA-merken, debuteert op het salon van Hannover. De nieuwe service werd in het leven geroepen om beter dan ooit in te spelen op de klantenbehoeften en onderscheidt zich door snelheid, gebruiksgemak en flexibiliteit. Klanten kunnen rechtstreeks naar bepaalde erkende servicecentra van FCA gaan, waar ze een voorbehouden Mopar® Express Lane vinden waarvoor ze geen voorafgaande afspraak moeten maken. Ze worden ontvangen door Mopar-experts, die zo snel mogelijk een snelle, uiterst gespecialiseerde en betaalbare service zullen organiseren om de wagen in minder dan 60 minuten weer op de weg te krijgen. Tegen het einde van dit jaar zal de Mopar® Express Lane beschikbaar zijn in vijftig officiële Mopar-servicecentra in Italië, Frankrijk, Groot-Brittannië, Spanje, Oostenrijk, België en Marokko.

    Mopar® Express Care, de erkende service die klanten overal weet te bereiken

    Mopar® Express Care is de innovatieve, erkende servicedienst op vraag, die werd ontwikkeld om klanten een gerichte oplossing aan te bieden om voertuigen te onderhouden door middel van een volledig uitgeruste mobiele werkplaats op basis van de Fiat Professional Ducato. Het voertuig werd omgebouwd tot een echte werkplaats op wielen, inclusief receptie-, diagnose- en herstelzone en zal in Hannover te zien zijn. Voorts kunnen MEC's worden ingezet om wisselstukken, accessoires en merchandising te verkopen.
    De Ducato Mopar® Express Care helpt klanten weer op weg, waar ze zich ook bevinden. Behalve de hoogstaande technische ondersteuning biedt hij nog iets waardevols: tijd. Onderhoud en herstellingen kunnen overal worden uitgevoerd: in openbare ruimten, op bedrijfsterreinen of zelfs thuis. Zo worden wachttijden en dode tijd tot het minimum beperkt. Mopar® Express Care biedt heel wat services: elektronische diagnoses en check-ups, volledige autoservices, gepland onderhoud, controle en vervanging van filters, remmen, batterijen, lampen en olie, airco-onderhoud, bandenservice, herstelling en vervanging van ramen, reiniging van passagierscompartiment, installatie van accessoires.

    Mopar® Connect: connectiviteit vanop afstand en maximale bescherming, ook voor wagenparken

    Mopar® Connect is een innovatief geheel van diensten voor veiligheid en controle vanop afstand. Het kan als optie worden besteld bij de aankoop van het voertuig maar kan ook achteraf nog worden aangekocht. 
    Meer in detail is Mopar® Connect geïntegreerd in de Uconnect LIVE-services (waar beschikbaar) en voegt het nieuwe functies toe zoals pechverhelping, inclusief bijstand na een ongeval, of locatiebepaling bij diefstal. Het systeem kan ook worden gebruikt om bepaalde functies van het voertuig vanop afstand te bedienen, zoals een waarschuwing verzenden wanneer het voertuig boven een bepaalde snelheid overschrijdt of een zone verlaat die voordien op een kaart werd afgebakend. Ook kunnen de deuren vanop afstand vergrendeld en ontgrendeld worden. Tot slot kunnen gebruikers met Mopar®Connect via hun smartphone bepalen waar hun wagen geparkeerd staat en informatie bekijken over de toestand van de wagen, het brandstofpeil en het laadniveau van de accu. Kortom, Mopar® Connect verhoogt de veiligheid, gemoedsrust en controle over voertuigen.
    Om in te spelen op de behoeften van verschillende klanttypes - van particulieren tot ondernemingen - biedt Mopar® services met specifieke oplossingen aan. Zo is Mopar® Connect Fleet verkrijgbaar voor fleetmanagers van bedrijven, die behalve de basisfuncties ook de mogelijkheid krijgen om het wagenparken veilig en doeltreffend te beheren via een portaal gecreëerd door Targa Telematics. Het innovatieve Mopar® Connect Fleet is verkrijgbaar in twee versies ('Basic' en 'High') en gebruikt een eenvoudige en gebruiksvriendelijke interface die fleetmanagers rechtstreeks kunnen raadplegen via hun smartphone en pc om alle activiteiten te controleren en de status qua onderhoud, herstelling en service voor elk voertuig op te volgen. Mopar Connect Fleet is verkrijgbaar via het erkende FCA-netwerk.

    Een compleet gamma van accessoires voor het hele Fiat Professional-gamma.

    Met de brede waaier aan originele accessoires die Mopar voor Fiat Professional heeft ontwikkeld, kunnen klanten hun bedrijfsvoertuig volledig aanpassen aan hun werkelijke behoeften. Van scheidingsroosters, bagagenetten en robuuste rubberen matten en tapijten tot zetelhoezen, beschermpanelen en dakstangen: professionals hebben al het nodige om hun werk uit te voeren.
    Behalve de functionele werkaccessoires omvat de complete catalogus ook vrijetijdsaccessoires en items om de look van het voertuig te personaliseren. Zo toont Mopar op de accessoirestand in Hannover sportpedalen met voetsteun voor de Doblò en rolbeugellichten en aantrekkelijke 17"-velgen in Beadlock Zwart voor de Fullback.
    Eveneens aanwezig zijn handige ladingrollen voor gebruik in combinatie met het dakimperiaal, een praktische aluminium vouwladder en 16" lichtmetalen velgen voor de Ducato, overdwarse dakstangen en een sleephaak voor de Doblò, een trekhaak voor gemengd gebruik en smartphone- en tablethouders voor de Talento.

    Mopar® Vehicle Protection: meer zekerheid, meer vrijheid, meer waarde.

    Mopar staat Fiat Professional-klanten bij met de servicecontracten 'Mopar® Vehicle Protection', de enige contracten met waarborg van FCA en de enige die ontworpen zijn om alle klanten (particulieren en ondernemingen) te laten genieten van zorgeloze ritten zonder onaangename verrassingen. Enkel met Mopar® Vehicle Protection kunnen eigenaars er zeker van zijn dat alle onderhoudsinterventies worden uitgevoerd door gekwalificeerde en gespecialiseerde professionals, bij erkende Fiat Professional-werkplaatsen in heel Europa.
    Het constant groeiende gamma 'Mopar® Vehicle Protection'-producten omvat momenteel een uitgebreid en flexibel gamma garantie-uitbreidingen en onderhoudsplannen, die bij herverkoop kunnen worden doorgegeven aan de nieuwe eigenaar. Elk plan biedt verscheidene opties in termen van looptijd en kilometerstand om aan de rijgewoonten van individuele klanten te voldoen en zo een efficiënt en langdurig gebruik te verzekeren. 
    Enkele voorbeelden:

    • MAXIMUM CARE: de garantie-uitbreiding die loopt tot drie jaar na afloop van de constructeursgarantie of tot 200.000 kilometer en die alle mechanische en elektrische componenten dekt.
    • EASY CARE: het vooraf betaalde onderhoudspakket dat de prijs van routineonderhoud tot vijf jaar lang bevriest en klanten helpt om geen enkele onderhoudsdeadline te missen.
    • Bijkomend onderhoud: dit is een selectie van plannen die kunnen worden aangekocht wanneer nodig en die desgewenst kunnen worden gecombineerd met garantie-uitbreidingen en onderhoudsplannen. Voorbeelden daarvan zijn ESSENTIAL CARE (met twee jaar pechverhelping onderweg, kortingcoupons voor accessoires en originele wisselstukken en nuttige check-ups), OIL CARE (met een aantal olie- en filterwissels) en TYRE CARE (geldig gedurende twee jaar, waarbij de banden van het voertuig worden hersteld of vervangen).

    De Mopar® Vehicle Protection-plannen kunnen onmiddellijk bij aankoop van de wagen worden ondertekend. Ze kunnen ook een financieringsaanbod van FCA Bank omvatten (waar van toepassing) en kunnen in elke FCA-werkplaats worden afgesloten. Specifieke informatie over Mopar® Vehicle Protection vindt u bij alle FCA-concessies en erkende werkplaatsen, in de servicesectie van de merkwebsites en op de officiële Mopar-website (www.mopar.eu).

    Gerichte diensten voor Fleet- en Businessklanten

    Mopar engageert zich om te beantwoorden aan de specifieke behoeften van fleet- en businessklanten. Dat komt tot uiting in het netwerk van meer dan 300 Business Centres, die gerichte services aanbieden met als doel om dode tijd te beperken, de openingsuren in de week te verlengen en een groter aanbod aan vervangvoertuigen te verzekeren.
    De integratie met de dienst Mopar® Connect Fleet vult de service-ervaring aan en geeft fleetbeheerders de mogelijkheid om beter dan ooit te werken.
    Er zijn diverse types van Klantenservices beschikbaar om iedereen een contactkanaal op maat te bieden, dat een hoogwaardige ervaring qua time management en probleemoplossing garandeert. De driemaandelijkse nieuwsbrief bevat heel wat nuttige verkoop- en service-informatie.
    De speciale verkoopvoorwaarden voor reserveonderdelen en werkuren worden aangeboden aan kleine en middelgrote ondernemingen terwijl een gecentraliseerde facturatiedienst voor grote ondernemingen de speciale commerciële voorwaarden aanvult om het fleetbeheer te vereenvoudigen.
    Relaties met fleetbedrijven worden geconsolideerd door middel van strategische overeenkomsten, zoals die met Petit Forestier, waarmee we tien jaar wederzijds winstgevende samenwerking vieren.

    Fiat Professional Contact Plan

    Het Fiat Professional Contact Plan heeft als doel om een langdurige, persoonlijke relatie uit te bouwen met Fiat Professional-klanten, die doorheen de eerste tien jaar na aankoop van hun voertuig worden bijgestaan.
    Twee keer per jaar wordt er via e-mail informatie uitgewisseld om ze te herinneren aan de voornaamste garantie- en onderhoudsdeadlines en om gerichte commerciële opportuniteiten aan te bieden. Het brede gamma Mopar-services biedt bestuurders die hun voertuig voor het werk gebruiken een uitstekende ondersteuning met onder meer de servicecontracten 'Mopar® Vehicle Protection', de levering van originele wisselstukken en accessoires, onderhoudsinterventies, klantenservice, pechverhelping, een netwerk van verdelers en erkende werkplaatsen en mobiliteitsdiensten. Een snelle toegang tot de serviceruimte van Fiat Professional om rechtstreeks services te reserveren of afspraken te maken wordt vereenvoudigd door interactieve e-mails te versturen of een smartphonevriendelijke omgeving te creëren.
    Klantentevredenheid, een van de fundamenten van de missie van Mopar®, betekent dat we ons blijven toeleggen op elk moment van de service-ervaring en dat is nog crucialer voor mensen die hun voertuig voor beroepsdoeleinden gebruiken. Mopar staat tot hun dienst om samen een maximale efficiëntie en uitmuntendheid te garanderen.

     

    Brussel, 25 september 2018

     

    dernières vidéos

    recherche avancée

    Recherche...

    De
    Pour
    Recherche

    Images


    Download